Postupak provedbe razgovora i dodatnih mjera s loše ocijenjenim nastavnicima

CILJ POSTUPKA  je utvrditi razloge pojedinih loših rezultata, ocjena i komentara iz anketnih upitnika studentskog vrednovanja nastavnog rada. Također pružiti mogućnost nastavniku da iznese svoje viđenje i da osvrt na dobivene ocjene i pisane komentare studenata, te u skladu sa tim planiranje mogućih mjera za unaprjeđenje kvalitete.

OPIS PROVEDBE POSTUPKA. Nakon pristiglih rezultata vrednovanja nastavnog rada voditelj Odbora Akademije podnosi pisano  izvješće dekanu o nastavnicima koji u postupku studentskog vrednovanja nastavnog rada:

  • imaju prosječnu ocjenu manju od 3;
  • su na neko od pitanja imali prosječnu brojčanu ocjenu dva ili manju od dva;
  • je iz komentara iz anketnog listića vidljiva mogućnost postojanja grubog kršenja uobičajenih etičkih normi.

Uz izvješće voditelj Odbora šalje i anketne upitnike nastavnika kao prilog. Na temelju dobivenog izvješća a prema Pravilniku o postupku studentskog vrednovanja nastavnog rada na sveučilištu u Splitu čl. 9. dekan Akademije dužan je obaviti razgovor s nastavnicima i predložiti mjere za poboljšanje.

Mjere za poboljšanje koje dekan Akademije može predložiti su:

  • izvješće nastavnika ili suradnika o samovrednovanju svog nastavnog rada za akademsku godinu na koju se ocjene odnose sa prijedlogom mjera za unaprjeđenje kvalitete, kojeg podnosi Odboru Akademije. Samovrednovanjem se procjenjuju razlozi pojedinih loših ocjena iz anketnog upitnika ili se daje osvrt na pisane komentare studenata;
  • obavezu nastavnika ili suradnika na stručno osposobljavanje za kvalitetniju izvedbu nastave;
  • određivanje drugog kompetentnog nastavnika ili posebnog povjerenstva kojeg predlaže odgovarajući odsjek/odjel, koji će u toku jedne akademske godine nadzirati održavanje nastave i/ili ispita nastavnika ili suradnika (Obrazac za vrednovanje nastavnika);
  • druge aktivnosti.

Dekan Akademije  može proširiti broj sudionika razgovora (predstojnik Odsjeka, prodekan za nastavu) u cilju unaprjeđenja kvalitete nastavnog rada nastavnika/suradnika i kvalitete nastave.

O obavljenim razgovorima dekan Akademije dužan je pisano izvijestiti rektora i Odjel za kvalitetu Sveučilišta na kraju akademske godine (za postupak proveden u zimskom i ljetnom semestru). Izvješće dekana Akademije može biti dostavljeno i uz izvješće o radu Odbora za unaprjeđenje kvalitete Akademije za proteklu akademsku godinu.

DINAMIKA PROVOĐENJA POSTUPKA: jednom u semestru, nakon dostave rezultata ankete studentskog vrednovanja nastavnog rada

ODGOVORNI: dekan Akademije i voditelj Odbora za kvalitetu

REFERENTNI POKAZATELJ: Izvješće o loše ocijenjenim nastavnicima za dekana, Zapisnik o provedenim razgovorima sa loše ocijenjeni nastavnicima, Izvješće o loše ocijenjenim nastavnicima za rektora.

JAVNOST REZULTATA: O načinu objave rezultata odlučuje dekan Akademije.

 

Pdf za preuzimanje:

Postupak provedbe razgovora i dodatnih mjera s loše ocjenjenim nastavnicima

Pravilnik o studentskom vrednovanju nastavnog rad

Obrasci za preuzimanje:

Obrazac - izvješće za dekana

Obrazac - Izvješće za rektora

Obrazac za vrednovanje nastavnika - povjerenstvo