OBAVIJEST O UPISIMA U AKADEMSKU GODINU 2025./2026.

Redovan upis u višu godinu studija/ponavljanje održati će se u razdoblju od ponedjeljka, 22. rujna do četvrtka, 2. listopada 2025. u studentskoj referadi (Tvrđava Gripe, Glagoljaška 18a).

RASPORED ODRŽAVANJA UPISA

od ponedjeljka do petka - od 9 do 13 sati
ponedjeljak, utorak i srijeda* - od 15 do 19 sati

*ponedjeljak, 29. 9. 2025. referada neće raditi u popodnevnom terminu zbog prijava za razredbeni postupak za upis na diplomske studije.

VAŽNO! O eventualnim izmjenama radnog vremena referade zbog održavanja razredbenog postupka i upisa na diplomske studije studenti će biti obaviješteni putem e-maila i na poveznici Izmjene radnog vremena studentske referade

PRIJE DOLASKA U REFERADU OBAVEZNO OBAVITI UPIS U STUDOMAT (osim studenata koji ponovno upisuju samo završni ili diplomski/magistarski rad/ispit i studenata koji po treći put ili više puta upisuju predmet/e)

Studenti koji ostvaruju uvjete za upis predmeta po treći put ili više puta (odnosi si se i na završne i diplomske radove) uz prijavnicu za upis ispunjavaju prijavu za upis predmeta po treći/više put/a.

Prijavnica - treći put

UPIS U REFERADI

Potrebno je predati:

  1. Prijavu za upis – svi studenti (link na prijavnicu)
  2. Prijava za upis predmeta po treći ili više puta (za studente na koje se odnosi)
  3. Dokaz o uplati troškova upisa (upisnine) – plaćaju svi studenti
  4. Dokaz o uplati troškova participacije - za studente koji plaćaju participaciju
  5. Indeks (za studente koji imaju indeks)

TROŠKOVI UPISA

Iznos: 46,45 € 
Račun (IBAN) broj: HR 51 24070001100569380 
Model: HR02 
Poziv na broj: OIB studenta 
Svrha uplate: Ime i prezime studenta - troškovi upisa u ak. god. 2025./2026.

TROŠKOVI PARTICIPACIJE

Iznos: prema Odluci o participaciji studenata u troškovima studija za akademsku godinu 2025./2026.

Školarine-participacije

Studenti koji plaćaju punu participaciju istu mogu platiti u dvije rate po 664 €. Prvu ratu plaćaju prilikom upisa u godinu, a drugu ratu najkasnije do upisa u ljetni semestar. Studenti koji plaćaju participaciju u manjem iznosu dužni su cijeli iznos participacije podmiriti odmah pri upisu u novu akademsku godinu.

Račun (IBAN) broj: HR 51 24070001100569380
Model: HR02 
Poziv na broj: OIB studenta 
Svrha uplate: Ime i prezime studenta - troškovi participacije u ak. god. 2025./2026.” 

IZNOS PUNE PARTICIPACIJE: 1.328

1/10 PUNE PARTICIPACIJE:   132,80 €*

*Studenti koji ponavljaju samo završni ili diplomski/magistarski rad/ispit, a ne ostvaruju pravo na subvenciju školarine za upis u ak. god. 2025./2026.

Ovo se ne odnosi na studente koji plaćaju punu participaciju za vrijeme cjelokupnog trajanja studija, a to su studenti:

  • koji su već završili studij iste razine,
  • koji nemaju pravo na subvenciju ministarstva jer paralelno studiraju na dva studija, a nije im odobreno pravo na subvenciju za taj drugi studij,
  • koji su mijenjali studij bez završetka više od jednom radi čega nemaju pravo na subvenciju,
  • studenata stranih državljana.

Napomena: Za plaćanje upisnine i participacije potrebno je izvršiti dvije odvojene uplate u točnom iznosu prema gore navedenim podacima. Nemojte plaćati kao jedan iznos i nemojte zaokruživati iznos.

Prethodno obavezno provjeriti da su sve ocjene evidentirane u Studomatu jer će biti pogrešan obračun participacije.  

Studenti koji žele upisati izborni predmet izvan predmeta ponuđenih u studomatu za njihov studij, moraju se javiti predstojniku odsjeka kako bi im odobrio upis istih. Predstojnik odsjeka mailom obavještava referadu da je upis izbornog predmeta odobren navodeći podatke o studentu i predmetu koji upisuje.

Studenti koji žele upisati predmete izvan pravila definiranih Odlukom o uvjetima upisa u više godine moraju se s molbom obratiti prodekanu za nastavu svog odjela.

Molimo studente da poštuju upisne termine, te da molbe podnesu na vrijeme kako bi odluku pročelnika/prodekana za nastavu dobili prije dolaska na upis u referadu.

NAPOMENA – VAŽNO:

Studenti koji upis ne obave u roku moraju podnijeti obrazloženu molbu za naknadni upis Dekanu Umjetničke akademije.

Ukoliko im molba bude odobrena uz upisninu i školarinu, za upis su dužni podmiriti i naknadu troškova naknadnog upisa u iznosu od 66,36 u skladu s Odlukom Vijeća Odluka o naknadnom upisu.

 

UPIS STUDENATA NAKON PREKIDA STUDIJA KAO I UPIS ZA STUDENTE KOJI PRELAZE S DRUGIH VISOKIH UČILIŠTA TEMELJEM ODLUKE O PRIJELAZU AKADEMIJSKOG VIJEĆA OBAVLJATI ĆE SE  PREMA SLJEDEĆEM RASPOREDU:

od ponedjeljka, 22. do petka, 26. rujna 2025. u Studentskoj referadi (Tvrđava Gripe, Glagoljaška 18a) u vremenu od 10 do 12 sati. 

Studenti prijelaznici osim prethodno navedene dokumentacije predaju i dokumentaciju prema uputi koju su dobili od referade. Ukoliko niste dobili uputu, javite se prije dolaska na referada@umas.hr

 

UPIS STUDENATA NAKON MIROVANJA TEMELJEM ODLUKE O NASTAVKU STUDIJA NAKON MIROVANJA OBAVLJAT ĆE SE:

u srijedu, 1. i četvrtak, 2. listopada 2025. od 10 do 12 sati

Studenti kojima je odobreno mirovanje za ak. god. 2024./2025., a koji nastavljaju studij u ak. god. 2025./2026. moraju prije termina upisa podnijeti molbu za nastavak studija nakon mirovanja Dekanu na office@umas.hr ili osobno u Dekanat na adresu Zagrebačka 3.

Studenti koji ispunjavaju uvjete za produžetak mirovanja ili mirovanje u ak. god. 2025./2026., moraju prije početka akademske godine podnijeti molbu za nastavak mirovanja/mirovanje s pripadajućom dokumentacijom. Molba se podnosi Dekanu na office@umas.hr ili osobno u Dekanat na adresu Zagrebačka 3.