12. veljače 2024.

Dizajnerska početnica: Osmisli aplikaciju za svog superjunaka

NOVA POČETNICA  Osmisli aplikaciju za svog superjunaka
Termin: subota, 17.02. od 10:00 do 12:00 sati
Mjesto: Umjetnička akademija, Zagrebačka 3, Split
Uzrast polaznika: osnovna škola (5. - 8. razred)
Prijave i kontakt: dizajnerskapocetnica@umas.hr
Rok za prijave: petak, 16.02.2024. do 17:00 sati
Voditeljica radionice: Marija Polović
 
Upoznaj se s osnovama procesa UX dizajna kroz izradu aplikacije za vlastitog superjunaka. Nauči kako osmisliti aplikaciju uzimajući u obzir potrebe i interese svog superjunaka. Prepoznaj ključne probleme s kojima se suočava i kako aplikacija može pomoći riješiti te probleme.
Tvoj superjunak može biti iz popularnih filmova, stripova ili knjiga, ali može biti i tvoj vlastiti super junak iz mašte. Ako pak nisi fan takvih priča, ne brini jer superjunaci su svuda oko nas. Tvoj junak može biti netko iz tvog života: baka, trener, prijateljica ili pak neki uzor ili idol. Radionica će se izvoditi kombiniranom tehnikom crtanja i kolažiranja.
Dizajnerska početnica je program kreativnih radionica za djecu i mlade pod vodstvom profesionalnih dizajnera iz različitih područja djelovanja. Kroz teme koje dizajneri-mentori odabiru u suradnji s voditeljem programa, polaznici i polaznice se na način prikladan svom uzrastu upoznaju s osnovama dizajna, ne samo kao vizualne djelatnosti, već i kao alata za kreativno, konceptualno i kritičko promišljanje svakodnevice. Dizajnersku početnicu organizira Umjetnička akademija u suradnji s Hrvatskim dizajnerskim društvom i uz financijsku potporu Ministarstva kulture i Grada Splita.
- Dizajnerske početnice su prilagođene za sve zainteresirane,
bez obzira na prethodno znanje i iskustvo.
- Radionice su besplatne.
- Broj sudionika je ograničen.
 
O voditeljici:
Marija Polović stekla je svoje znanje u dizajnu najprije kao prvostupnica na Akademiji primijenjenih umjetnosti u Rijeci, smjeru Primijenjeni umjetnik, a zatim je diplomirala na Umjetničkoj akademiji u Splitu, na smjeru Interaktivni dizajn. Njeno dizajnersko iskustvo obuhvaćalo je razne freelance projekte i rad u dizajnerskoj agenciji, prije nego što se pridružila IT agenciji kao digitalna dizajnerica. U slobodno vrijeme, razvija svoju kreativnost i umjetničko izražavanje kroz izradu ilustracija. 
 
Ciljevi
Kvalitetno obrazovanje Smanjenje nejednakosti Partnerstvom do cilja